Bolivia - Database systems development and management Advisor
Oxfam
- Bolivia
- Permanente
- Tiempo completo
- Support the local partner organization in designing data collection tools based on a feminist approach;
- Support the local partner organization in the development of a database allowing the analysis of the data collected by the organizations affiliated to the network (consolidation of the tools into a single system);
- Support the local partner organization in the development of a tool to generate automated general and sectoral reports for the organizations affiliated to the network;
- Strengthen the capacity of the partner organization by providing training on this database management system.
- Be a Canadian citizen or have permanent resident status in Canada;
Have at least 2 years of experience related to the mandate (including 1 year in database creation); * Be fluent in Spanish, spoken and written (required);
- Master the Office suite.
- Monthly allowance for living expenses;
- 20% increase in the allowance per accompanying child (maximum of 2children)
- 1,500$ CAD per year/per child for school fees;
- Monthly housing allowance;
- Round trip flight with 2 checked luggage;
- Round trip flight for accompanying child(ren)
- 200$ CAD for additional luggage;
- Advantageous medical insurance for you and the accompanying child(ren);
- A volunteer support program during your mandate and up to two months after the end of your mandate;
- 20 days of vacation and other holidays;
- Access to various training courses (E-Learning, etc.);
- A rewarding experience with a well-known and recognized organization
- Apoyar a la organización socia local en el diseño de herramientas de recogida de datos basadas en un enfoque feminista;
- Apoyar a la organización socia local en el desarrollo de una base de datos que permita el análisis de los datos recogidos por las organizaciones afiliadas a la red (consolidación de las herramientas en un sistema único);
- Apoyar a la organización socia local en el desarrollo de una herramienta para generar informes automatizados generales y sectoriales para las organizaciones afiliadas a la red;
- Reforzar la capacidad de la organización asociada impartiendo formación sobre este sistema de gestión de bases de datos.
- Ser ciudadano canadiense o tener la condición de residente permanente en Canadá;
- Tener un título universitario en ciencias sociales, economía, tecnología o cualquier otro campo pertinente;
- Tener al menos 2 años de experiencia relacionada con el mandato (incluido 1 año en creación de bases de datos);
- Posser el dominio del español hablado y escrito (obligatorio);
- Poseer el dominio deMicrosoft Office.
- Una asignación de subsistencia mensual para gastos de base;
- Aumento del 20% de la asignación por cada hijo acompañante (máximo de 2 hijos)
- 1.500$ CAD al año/por niño para gastos escolares;
- Una asignación de vivienda mensual;
- Billete de avión ida y vuelta con 2 maletas en bodega;
- Billete de avión ida y vuelta por cada hijo acompañante
- 200$ CAD por equipaje adicional;
- Seguro médico ventajoso para usted y su(s) hijo(s) acompañante(s);
- Un programa de apoyo durante su mandato y hasta dos meses después del fin de su mandato;
- 20 días de vacaciones y otros días no laborables;
- Acceso a diversos cursos de formación (E-Learning, etc.);
- Una experiencia enriquecedora en una organización prestigiosa y reconocida.
ReliefWeb